Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 jun 08, 22:09

Opprinnelig postet av Lars 29
Nå trenger man vel ikke å være i orkester for å høre at trommingen til tider er pinlig unøyaktig og mangelfull. Men ja har spilt i band, og vet hva rytme er. Var faktisk flere fra skeid oksene som kommenterte den dårlige trommingen etter kampen. Man kan sikkert si mye om dem, at de er få, spiller i 2 div etc, men han som trakterte tromma der, hadde veldig peiling. Det håper jeg at vi kan være enig om. ( Også de få fra BRH/RHE som var der). Skal man først ha tromme ( som jeg egentlig er imot ) så bør det ihvertfall låte bra.

Haha. Ja du kan få sagt det, nå kjører vi bongotrommer for alle penga til neste hjemmekamp, kokosdrinker og blomsterkranser får dere ved inngangen til feltet.

Opprinnelig postet av Lars 29
Faktisk FFK forever, så har jeg ikke bare slengt dritt eller kommet med usakligheter her inne på forumet . Ser du endel av de innleggene jeg har skrevet tidligere så har de faktisk vært saklige, selv om det jeg skriver står for noe annet enn du mener.. Og det at jeg har stilt noen spørsmålstegn ved dere i BRH/RHE. Og er det jeg/PH eller BRH/RHE som mest har snakket om hva som er rett tribunekultur? Husker mange her inne hva de selv skriver eller?

Det som jeg registrerer hver gang av dere i BRH/RHE, er at dere er veldig dårlige til å ta til dere kritikk, mens dere er veldig gode til å kritisere andre. Hvis dere er en gruppe som er " bedre " enn andre PH supportere, dere hopper/synger bedre, dere støtter FFK bedre, og det  at dere nå vel teller ca en 50 personer. Så stilte jeg et spørsmålstegn ved at kun 7 ( syv!! ) av dere var til stede på Bislett. 1 times kjøretur ifra Fredrikstad. Gode Ultras supportere stiller vel opp bedre enn som så?

Ingen har sagt at vi er bedre supportere fordi vi har en annen måte å støtte laget på en andre syngende. Men vi kan ikke fordra folk som drar på kamp uten å gi et eneste pip fra seg når de står på PH-feltet. Kom i klovnedress og -nese, strikkalue og parykk, jeg bryr meg ikke bare du synger. 50 stykker? Haha, nei vi har nok et stykke fram til det. Totalt er det vel en 25-30 pers, og 2 runde i cupen på en tirsdag mot et 2 div lag ble desverre ikke prioritert av mange. I første runden derimot var vi omtrent fulltallige med ca 20 pers i Mysen. Og Biscuitman var på kampen, det kan jeg vitne til som satt i samme bilen i et drittrangt baksete hvor oksygenet ble brukt med omhu.

Opprinnelig postet av Lars 29
Vi har etterhvert opparbeidet oss endel sanger som er bra, og noen som er mindre bra. At jeg og mange med meg mener at Fredrikstad, alkohol og kvinner er en skremmende dårlig supportersang må da være legitimt å nevne eller? Mulig dere synes at det er tøft å synge den, like tøft som med røykbomben i Mysen, men den er fortsatt fryktelig dårlig. Hvis dere hadde hatt en avstemming blant deres medsupportere ( selv om de ikke betyr noe ), så er det et stort flertall for å forkaste denne sangen. Og det er ikke fordi folk er nærtagende, men pga kvaliteten på sangen.

Herlig fasistargumentasjon. "Mulig dere liker den, men det er FEIL, den er ræva. End of story." Vi tvinger ikke deg til å synge den og vi kommer til å fortsette å synge den, men vi er med på alle andre sangene og.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340