Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 06 jun 08, 21:54

Gi noen grunner for og kaste ut "ultras" folka?

Bare fordi de er litt mere ivrige enn oss vanlig til og heie fram guttane? Vet ikke om jeg skal si dere eller vi, ettersom jeg ikke er noen ultras gutt. Men samtidig føler jeg det blir feil og si vi.Men sier vi likevell, vi vanlige supporterne kan for faen ikke syte og komme med forlsag om og hive ut BRH folkene kun fordi de er mere ivrig? Hvilke signaler sender det til plankehaugen massen? "hvis dere blir for ivrige i og synge fram guttane, ja da er det ingen vei tilbake. ut skal dere".

Altså jeg støtter på langt nær alle tingene BRH folkene gjør, men og kaste dem ut bare pga ja hva da? En stusselig røykbombe som ingen andre enn brukerne på ffksupporter la merke til. Hvorfor skal de bli kastet ut pga det? Setter klubben i ett dårlig lys? Nei tror ikke det, ingen medier som skrev noen skandale oppslag om fredrikstad etter den sinnsyke farlige røykbomben. Nærmere motsatt.  Folk her inne klager på at tv2 skal lage skandaler hele tiden. Herregud her inne er det jo dramaskrik på 15(?) sider om EN røykbombe.

Pr dags dato er det brh som står for mye av trøkket rundt ffkampene. Håper dere bare vokser og vokser, og en dag kanskje kan ta over for den tamme gjengen som står på plankehaugen feltet idag! (BRH er de som står helt oppe og hopper og synger hele kampen ut)?

For der er det faen ikke mange som bidrar. Men kudos til de som bidrar, ingen er bedre supportere enn andre. Men står man på ph feltet får man jo synge guttane frem også. Jeg skulle gjerne gjort det, men ungen min på 3 er nok ikke like interessert.

Her må alle sammen Brh plankehaugen rhe(?) stå sammen, og gå sammen om og lage ett heidundranes liv på stadion. Krangling skaper konflikter, vi må slutte og henge oss opp i alt vi er uenige om. Det blir ikke noe bra stemning ut av sånt.

---------------------------

For fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340