Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 06 jun 08, 18:02
Endret: 06 jun 08, 18:10
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av Lars 29





Må si at jeg er grundig lei all sutring og klaging her inne. Ut i fra innlegget ditt Biscuitman88 så forstår jeg at du ikke var på Bislett selv. Har du da noe som helst grunn til å klage?Eller dere andre i BRH/RHE som ikke var der. Dere er vel mer enn 7 personer regner jeg med?

Jeg var en av de 4 andre ( utenom BRH/RHE ) som holdt det gående hele kampen og dro igang endel sanger, som jeg alltid gjør og har gjort. Synger hele kampen som mange av mine venner i PH også gjør, selv om jeg ikke alltid hopper eller liker bruk av tromme. Hva gjør dere til mer Ultras/bedre supportere enn meg for det?

Slutt å forfekt at deres supporterkultur er så mye bedre, at folk som ikke hopper er dumme, indianere etc. Har støttet FFK siden 1987, fulgt dem i all motgang, ikke bare vært en supporter som har kommet når laget har hatt medgang, slik som mange andre her inne har gjort.

Med deres innlegg så skaper dere ikke akkurat forsoning eller bidrar positivt, og det tror jeg flere her bør tenke igjennom.. Vil si en ting til dere i BRH/RHE. Ser at det har vært debattert endel rundt sangen Fredrikstad, alkohol og kvinner..
Mange mener så mangt..en ting mener jeg..det må være den dårligste supportersangen som noensinne er laget. Synes den er pinlig dårlig.

Det samme mener jeg med Forza Fredrikstad. Går ann å ha litt mer oppfinnsomhet eller?  De eneste andre som har brukt Forza i Norge er LSK , og folk forbinder det med de..Men er målet deres å bli kanarifansen BRH/RHE så er vi på god vei, med tromme ( forferdelig dårlig trommeslager som sliter med takten), forza, blussing/røykbomber og lite oppfinnsomhet. Tar vi med utestengelsene med blussing på Nadderud ifjor og det som kanarifansen klarte med blussing på Nadderud i år..så er vi på god vei. 

Så fint at du opplyser oss om hva som er korrekt tribunekultur og hvilke sanger  som er elendig.

Du er jo en virkelig en  stor bidragsyter for å skape en elektrisk atmosfære på kamper, din positivitet og gode holdning er et eksempel til etterfølgelse...

Hets av trommer og trommeslager er jo interesant lesning. Rytmesansen din må jo være helt fantastisk.

Alt jeg har lest av dine innlegg på dette forumet har vært 100%  drittslenging og usakligheter.

Spar meg for det idiotiske pjattet ditt.

Nå trenger man vel ikke å være i orkester for å høre at trommingen til tider er pinlig unøyaktig og mangelfull. Men ja har spilt i band, og vet hva rytme er. Var faktisk flere fra skeid oksene som kommenterte den dårlige trommingen etter kampen. Man kan sikkert si mye om dem, at de er få, spiller i 2 div etc, men han som trakterte tromma der, hadde veldig peiling. Det håper jeg at vi kan være enig om. ( Også de få fra BRH/RHE som var der). Skal man først ha tromme ( som jeg egentlig er imot ) så bør det ihvertfall låte bra.

Faktisk FFK forever, så har jeg ikke bare slengt dritt eller kommet med usakligheter her inne på forumet . Ser du endel av de innleggene jeg har skrevet tidligere så har de faktisk vært saklige, selv om det jeg skriver står for noe annet enn du mener.. Og det at jeg har stilt noen spørsmålstegn ved dere i BRH/RHE. Og er det jeg/PH eller BRH/RHE som mest har snakket om hva som er rett tribunekultur? Husker mange her inne hva de selv skriver eller?

Det som jeg registrerer hver gang av dere i BRH/RHE, er at dere er veldig dårlige til å ta til dere kritikk, mens dere er veldig gode til å kritisere andre. Hvis dere er en gruppe som er " bedre " enn andre PH supportere, dere hopper/synger bedre, dere støtter FFK bedre, og det  at dere nå vel teller ca en 50 personer. Så stilte jeg et spørsmålstegn ved at kun 7 ( syv!! ) av dere var til stede på Bislett. 1 times kjøretur ifra Fredrikstad. Gode Ultras supportere stiller vel opp bedre enn som så?

Vi har etterhvert opparbeidet oss endel sanger som er bra, og noen som er mindre bra. At jeg og mange med meg mener at Fredrikstad, alkohol og kvinner er en skremmende dårlig supportersang må da være legitimt å nevne eller? Mulig dere synes at det er tøft å synge den, like tøft som med røykbomben i Mysen, men den er fortsatt fryktelig dårlig. Hvis dere hadde hatt en avstemming blant deres medsupportere ( selv om de ikke betyr noe ), så er det et stort flertall for å forkaste denne sangen. Og det er ikke fordi folk er nærtagende, men pga kvaliteten på sangen.

At jeg mener dere ligner mer og mer på Ultras i kanarifansen har med hvordan dere oppfører dere, og at dere tar til dere mye av det de har gjort lenge før dere. Skrev kun at det må gå ann å ha litt bedre oppfinnsomhet. Forza er hva dere enn sier veldig forbundet til LSK, selv om de ikke har enerett på det...Må dere bli som dem? Er de forbilder for BRH/RHE? Er vi i Norge eller Italia? Et råd til dere er kanskje å skaffe deres egen identitet, skill dere mer ut, som faktisk de fleste andre Ultrasgrupperingene gjør.

Men har som jeg har skrevet tidligere ikke noe imot Ultrasgrupperinger i seg selv, kjenner Ultras Vålerenga og andre grupperinger. Ultras VIF har en fast identitet og kopierer ikke andre.De respekterer jeg. Ja de er imot NFF, men de følger allikevel Klanens reglement. Og de respekterer det styret i Klanen sier. Føler vel ikke alltid det har vært tilfelle til nå mellom PH og BRH/RHE. Uansett hvor mye bedre dere føler dere er enn andre supportere, så er dere fortsatt i mindretall og må forholde dere til PH reglement og flertallet rundt dere. Slik fungerer det i et demokrati, og slik fungerer det også på tribunen og i hverdagen ellers. At dere som nå er i et mindretall skal " eie " PH tribunen og sette standarden synes jeg blir veldig feil. ( PH bør og skal sette premissene og standarden for hvordan PH tribunen skal være ikke BRH/RHE)

Regner med igjen at dere går i forsvarsposisjon, dere gjør ikke feil, alt er andres feil etc. Somsagt kritikk passer dere dårlig    Støtter uansett FFK i tykt og tynt borte som hjemme og i medgang og motgang.

 

 

 

 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340