Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 06 jun 08, 16:49

Opprinnelig postet av Lars 29
Må si at jeg er grundig lei all sutring og klaging her inne. Ut i fra innlegget ditt Biscuitman88 så forstår jeg at du ikke var på Bislett selv. Har du da noe som helst grunn til å klage?Eller dere andre i BRH/RHE som ikke var der. Dere er vel mer enn 7 personer regner jeg med?

Bla bla bla bla bla...

Jeg var nok på Bislett gitt, så du har nok gjort en vesentlig overvurdering av din egen forståelse.. Var en av de nevnte 11 som ikke satt på ræva! Vi stilte som du sier langt fra fulltallige, men jeg vil likevel si vi gjorde en langt større innsats en resten av FFK supporterne der til sammen.

Det må da være lov å fastslå at den generelle stemningen på tribunen var tilnærmet ikke-eksisterende uten at folk blir så hårsåre?

Må forøvrig si det er virkelige konstruktive forslag du kommer med i dine innlegg..
Er det i det hele tatt NOE du liker??

Dessuten, jeg sier ikke vi har en fasit på noe som helst og om folk vil sitte på ræva og holde kjeft er det opp til hver enkelt - men mitt poeng er at da skal de IKKE ha plass på tribunen for syngende supportere!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340