Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 jun 08, 11:08
Endret: 06 jun 08, 11:25
Opprinnelig postet av Lars 29


Jeg var en av de 4 andre ( utenom BRH/RHE ) som holdt det gående hele kampen og dro igang endel sanger, som jeg alltid gjør og har gjort. Synger hele kampen som mange av mine venner i PH også gjør, selv om jeg ikke alltid hopper eller liker bruk av tromme. Hva gjør dere til mer Ultras/bedre supportere enn meg for det?


Om du hadde tatt deg tid til å lese postene våre så hadde du funnet ut at vi ikke klager på de som synger, men på de som står på PH-feltet uten å synge en eneste strofe i løpet av 90 minutter! Følg med!

Opprinnelig postet av Lars 29
Med deres innlegg så skaper dere ikke akkurat forsoning eller bidrar positivt, og det tror jeg flere her bør tenke igjennom..


Prøv å ta på deg de objektive brillene og les igjennom all dritten som blir slengt fram og tilbake. Mener du fortsatt at de alternative bidrar med all drittslengingen? Og hvis du tar en rask titt over innlegget ditt, hva er så positivt og forsonene med det? Hurra for dobbeltmoral!

Opprinnelig postet av Lars 29
Det samme mener jeg med Forza Fredrikstad. Går ann å ha litt mer oppfinnsomhet eller?  De eneste andre som har brukt Forza i Norge er LSK , og folk forbinder det med de..Men er målet deres å bli kanarifansen BRH/RHE så er vi på god vei, med tromme ( forferdelig dårlig trommeslager som sliter med takten), forza, blussing/røykbomber og lite oppfinnsomhet. Tar vi med utestengelsene med blussing på Nadderud ifjor og det som kanarifansen klarte med blussing på Nadderud i år..så er vi på god vei.


Når tok Kanarifansen med sine undergrupper patent på bruken av italiensk i Norge? Hva mener du er god oppfinnsomhet Lars? Nå har du en gylden mulighet til å virke positiv og forsonende, istedenfor negativ og avvikende som du egentlig har vært hele tiden.


Med vennlig hilsen

Den alltid like glade og positive

Bønna

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340