Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 jun 08, 00:00
Opprinnelig postet av freud


Jeg skjønner hva dere prøver på og det er greit, det jeg mener er at det er i motgang det er vanskelig å få med seg folk, og at dette neppe er beste måten å få med folk.

For det er vel det dere ønsker, at alle skal synge så høyt at det tar helt av? Også utenom deres gruppe.


Tro meg freud, vi prøver å dra igang med "snille" sanger også, uten at det hjelper et døyt. Her må det sterkere lut til, og da snakker jeg ikke om sanger folk kan finne enda mer "støtende". Jeg tror en drastisk holdningsendring må til fra PH sin side. Nå er det på tide at de slutter å kun tenke sponsorer, gullklubb og gamp og at de virkelig tar tak i hvordan de ønsker å ha det på stadion. Jeg har sett hvor fortvilet flere av personene i PH-styret har vært etter elendig innsats på tribunen, men det er faktisk hos de dette må starte. De kommer sikkert til å få en del uvenner pga dette, men om det fortsetter i samme dur i årene som kommer tror jeg at Plankehaugens dager som supporterklubb er talte. Start endringene i dag og vi vil slippe å se at PH ender opp som en fritidsklubb for eldre.

langfiskestang: Vi har ingen intensjoner om å kuppe ett PH-styre, men om de ønsker vår mening i enkelte saker så stiller vi gjerne opp.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340