Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 mai 08, 23:19
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av schpa84
Blir utrolig provosert av den kvinnediskrimineringen som herjer i ULTRAS-miljøer i Norge!! Bare se på nabolandet sverige, så finner man en del jenter i ULTRAS-grupperinger der og de fleste andre land for øvrig. Har vel sammenheng med den dårlige supporterkulturen i Norge, men hadde forventet meg mer av de som i mine øyne tar ordet supporter på alvor!!

 

Jeg får heller ikke helt tak i hva du mener. Blir kvinner nektet adgang i ultrasmiljøet? Er den dårlige supporterkulturen i norge skyld i kvinnediskriminering, eller er ultrasguttene slemme og tar kvinnene på rompa eller hva mener du?

Jeg mener at det ikke er rom for jenter i ULTRA-miljøer fordi det er en uskreven regel at det er en guttegreie, akkurat som det er uskrevent at jenter ikke skal være snekkere, peil på fotball eller drive med generelt mannsdominerte ting. Og det er det som provoserer meg. Hvis du hadde tatt meg på rumpa hadde du fått deg en på tryne

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340