Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 10 mai 08, 19:42
Mye av det kommer av haller som skrevet før her. I Gøteborg har man 27 hockey haller i Norge har man 35 det sier vel det meste. Samtidig er media dekinga av hockey i Norge katastrofe... Man viser kun 5 min på sportrevyen når NM finalene er spillt. Eneste gangene man viser hockey på tv2 el nrk er når det er slossing, ikke særlig go pr for hockey sporten. Det værste er at Hockey landslaget presterer bedre enn fotball landslaget på internasjonalt nivå! Hockey gutta kan klare en kvart finale i VM!  Jeg tror mye av grunnen til at Norsk hockey ikke er bedre er pga Media, få haller og at fotballen ar alt som er av sponsorer. Samtidig er Norsk hockey skakk kjørt økonomisk. Men er lite appropo er det her.. fotball spillere som tjener 1 mill og mer i året klager over at de må spille mer enn 1-2 kamper i uka. For de er ikke trent for å klare mer... Seriøse idrettsmenn!?? Hockey gutta i Norge spiller 2-3 kamper i uka trener hverdag og jobber ved siden av! I NHL spiller de 3-4 kamper i uka men tjener da 50 mill +  i året. Så de skal så klart ikke klage. Men jeg koser meg over at Norge gjør det bra i VM selv om jeg ikke er noe hockey fantast!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340