Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 09 mai 08, 18:44

Opprinnelig postet av mysthical
En ting jeg irritere meg litt over når jeg lese avisene osv. Nesten hockey sensasjon og kanon kamp osv. Har jeg sett en annen kamp. Vi ble overkjørt og hadde til tider utrolig flaks som ikke tapte mer og ja pål hadde en fantastisk dag.

Det faktum at Norge også nesten i 10 min sammenhengende spilte med en mann mer på banen i 3 periode uten å lage mål eller virkelig skape trykk på Canada skuffer meg. Resultat er ok, men vi må kunne forlange litt mer av Norge også. Skal vi bli bedre kan vi ikke være fornøyde med å tape kampen mot Canada hvis man ser på hvordan kampen utviklet seg med tanke på utvisninger.

Norge kommer nok til kvarten men der ryker vi nok rett ut rett og slett fordi vi er fornøyde og innstilt på at VM er over alt.


Men men var gøy å se folka bli litt frustrerte hehe

 

Tror ikke , etter en slik uttalelse att du har så mye greie på hockey? Å holde canada til 1-2 er en sensasjon fult på høyde med om ikke større enn å slå brasil i fotball.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340