Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 apr 08, 16:26
Opprinnelig postet av Jonek

Vil bare gi en tilbakemellding til Glenn Lampe, BRH og RHE som var meget toneangivende på tribunen. Dette var bra takter og det var bra å ha dere i nakken. Tror det kan bli enda bedre når skepsisimen til BRH og RHE forsvinner, og det gjør den med slikt pågangsmot. Bra kællær!

Et minus til hockey-fansen mine kjære venner i Beavers, som synes synging over fire sekunder er for lenge. Magnus Uggla har laget en sang om Hockey supportere..... fyra sekunder...... Jeg tror pausemusikken har ødelagt supporterkulturen på norske hockeyarenaer.

Dere var flinke på mandag, men personlig syntes jeg dere var enda bedre forrige hjemmekamp.

 

Leste i Demokraten i dag, om en plakat som startet en krangel"Høili, fri oss fra værste" Dette har vist ikke blitt tatt godt i mot, og flere sponsorer nekter å støtte PH, som igjen oppfordrer til boikott av disse sponsorene.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f