Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 apr 08, 15:49

Ok. Åssen skade hadde han i kneet? Trodde egentlig det var sånn at sto man ikke en medisinsk test, så var man ikke så interessant. Men FFK har vel sett at han kan bli bedre, siden de er interesserte.

Ellers enig med deg, Holters. Er Da Cruz så god som mange her på forumet skal ha det til, blir han en fin tilvekst. Nå har Ramberg prestert bra på høyrekanten i starten, men det beste hadde vært en ren høyrekant. Ramberg i toppform er bra nok, men skal vi bli Norges beste lag bør vi ha en ren høyrekant.

Grönhagen fikk jo spørsmål fra en som syns FFK sliter i etablert angrep, noe han var enig i. Med en ren høyrekant som kan holde på ballen, være breddeholder i angrepet, slå innlegg osv. tror jeg er en viktig faktor om man skal gjøre det bra i etablert angrep. Ramberg er, naturlig nok, glad i å søke innover i banen. Det er også bra, men med bredde i spillet får man en helt annen dimensjon i angrepet.

En spiss trenger vi også. Grönhagen svarte at Brian West ikke er god nok til å ta plassen til en annen akkurat nå, og det tror jeg ikke han kommer til å bli heller. Tegström skal visstnok gjøre det bra på trening, sa Grönis, men jeg syns ikke han er god nok han heller. Syns FFK kan selge West og Tegström og kjøpe seg en klassespiss sammen med Tarik. Da har vi Gardar, Trulsen og Fofana i bakhånd. Blir Tarik solgt kan vi kanskje kjøpe en til også..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f