Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 apr 08, 12:29
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av FFK1903
Trekk frem et bilde av en apekatt og sett et bilde av George Bush ved siden av. Morsomt vil de fleste si, og si at det ligner.

Da har du funnet de vestlige og politisk korrektes siste fristed: Mobbing av middelaldrende, hvite menn. Der er det til gjengjeld fritt frem.

Det ser du tydlig i AFP debatten, hvor det middelaldrende hvite menn som som får en stor fordel. Det er ikke måte på hvilke karakteristikker som hagler. Der kalles for eksempel "unnasluntrere", "felleskapssnyltere" og "latsabber" fordi mange av de er høyst arbeidsføre, men allikevel vil leve på statens regning.
Du kunne jo prøvd å si "unnasluntrere", "felleskapssnyltere" og "latsabber" om høyst arbeidsføre innvandrere, men allikevel vil leve på statens regning? Det kvalifisere vel til politianmeldelse i manges øyne.

Det ble heller ikke rare oppstandelsen når Nils Arne Eggen ble kalt "Grisetryne" av noen supportere, for han ligner jo litt på en gris hvis man legger godviljen til. Men han var jo middelaldrende og hvit, så da går det vel greit?

 

At Bjørnen velger å kjøre det sikre  politisk-korrekt-kortet gjør jo bare diskusjonen platt og komplett uintreressant.

 

PS: Hvorfor ikke Edvardsen får mere tyn pga sin utrolig mr. Bean-likhet, i både utseende, holdning og ganglag, er for meg en gåte!

 

 

Du aner ikke en dritt om hvorfor jeg skriver som jeg gjør og derfor vil jeg ha meg frabedt at du tillegger meg noe annet enn hva jeg skriver. At Eggen ble kalt grisetryne imponerte meg like lite som at Edvartsen får tyn for sitt utseende. Hvorfor? Fordi det er TOTALT usaklig. Folk som holder på med slikt piss har ikke en dritt å fare med, men MÅ liksom likevel uttale seg om noen de ikke liker. Primitive som de er bruker de usakligheter og sjikane. Men når det lukter rasisme av det på toppen, så blir jeg forbanna.

Dette vrøvlet du lirer av deg ellers er piss man snakker om i Frp- eller Demokratene-kretser. Her brukes liksom grisetrynevåset om Eggen som en unnskyldning for egen idioti. Den må du mye lenger ut i åkern med.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f