Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 apr 08, 09:52
Opprinnelig postet av FFK1903

Mye av ekstraprogrammene rundt Tippeligaen fremstår som et evigvinnende jag på finne noen å snakke negativt om. Sikkert fordi det er lite av andre ting. Det er ikke så mye bråk i enkelte klubber, Martin Andresen har ikke vært en fiasko ennå. Nordlie sitter noenlunde trygt, og RBK-skuta hangler akkurat nok til at det ikke er noe å skrive om. I hvert fall ikke noe nytt.



Jeg er så utrolig enig. TV2 har til tider langt mer fokus på at en trener blir forbanna (F.eks Nordlie eller Rösler) enn at laget de møtte spilte en god kamp og vant fortjent. Det er vel fortsatt fotball dette dreier seg om? Eller handler det om trenernes mangel på kontroll over eget temperament? At man tar opp Arnar Førsunds bart og hatt i i to "Matchball Mandag" på rad er bare patetisk! Vi vil ha fotballstoff, ikke Se og Hør lignende oppslag om barter.

Det samme gjelder i grunn omtalen rundt dommerstanden, som er få og lette å angripe etter feil osv. Som du sier så har det ikke vært så mye annet å sette negativt mediefokus på enda, rent bortsett fra dommerne. Jeg synes forøvrig at dommerne har lagt seg på en tøff og suveren linje, hvor de slår hardt ned på holding, felling av bakerste mann med mer. Drillo sa noe om dette i forrige "Matchball". Han mente at det ikke kom til å være et stort problem, men at det heller kom til å gjøre norsk fotball bedre på sikt såfremt dommerne holder seg på den samme linja.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f