Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 10 apr 08, 16:28
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Nei dette holder ikke. For det første holder Sarpsborg og Fredrikstad på å vokse sammen, og vil vel i overskuelig fremtid forhåpentligvis bli en kommune. Fredrikstad er den største av disse 2 byene, og den med mest fotballhistorie. Moss derimot har under halvparten av Fredrikstads innbyggertall.

For det første holder ikke Fredrikstad og Sarpsborg på å vokse sammen. Det er litt utopisk å tenke på at to sterke byer skal samles til en stor by.

Å samle to byer til en er en voldsom stor operasjon, og når man ser problemet Sarpsborg og Sparta sliter med i sin samarbeidssatsning, så skjønner man at å samle to byer til en vil ta utrolig lang tid for at alle partene skal bli fornøyde.

Jeg vet at jeg personlig ville nektet hardnakket for at min by skulle bli slått sammen med Sarpsborg til en storby, som f.eks. ville bli kalt Borg eller noe liknende. Men i forhold til navn kunne jeg strukket meg til Fredrikstad Sparta By..hehe.

Fredrikstad forblir en by, og Fredrikstad Fotball Klubb forblir en fotballklubb. Sarpsborg kan slå seg sammen med Askim og de andre Indre Østfold "byene", men gjerne leie Stadion av oss dersom det er nødvendig og det ikke ødelegger matta.

Trosvik, Selbak, Østsiden og Lisleby til Tippeligaen! Woho!

---------------------------

FFK for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340