Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 04 apr 08, 10:01

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Én ting er å ha et stort talent, på landslaget mener jeg spillerne bør være ferdig utviklet og mer eller mindre på høyden av sin karriere - som et utgangspunkt i alle fall. Tarik er ikke der ennå.


Hvis landslaget idag består av "spillere på høyden av sin karriere", ja da synes jeg det høres ut som en utrolig dårlig idé å bruke spillere er på høyden av sin karriere.

Nei, skift ut hele bunten med nye, sultne, tekniske, raske og *moderne* fotballspillere; Start-guttane er eksponenten for den eldre type fotballspiller, det er bare mas, innsats og armer og ben. Denne type fotballspillere holder ikke i dagens internasjonale fotball, for nå holder det ikke lenger med innsats og fighting for å vinne kamper.

Moderne fotballspillere? Tja, de to som umiddelbart faller meg ihu er egentlig Tarik og Skjelbreid, og det finnes unge og gode spillere i nær sagt hver eneste TL-klubb.

Du glemte å ta med at vi i samme slengen burde avvikle U21-landslaget

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f