Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 apr 08, 08:20
Endret: 04 apr 08, 08:22
Opprinnelig postet av Kent
Jeg ville nok hatt med Frode Olsen (Japan) og muligens også Daniel Bråten i diskusjonen, men jeg ser absolutt poenget ditt om at vi har få spillere som skiller seg ut i spillestilen noe som taler i favør av Tarik som er veldig ulik mange av de beste Norske spissene i spillestilen.


Frode Johnsen er 34 år og har egentlig aldri bevist noe som helst på landslaget, og han har fått sjanser nok til å vise seg frem. Han ble vel tatt ut umiddelbart etter overgangen fra Odd til Rosenborg (eller var det Solli), og det begynner å bli en del år siden nå.

Daniel Braaten? Mer målfarlig er han i hvert fall ikke, og en spiller som er mer ustabil i prestasjonene finner du ikke med mindre du får en jojo til å spille fotball. Braaten har fysikken, men ellers så vil jeg påstå at Tariks toppnivå er helt på høyde med Braatens, dessuten presterer Tarik jevnere og toppformen forekommer oftere.

Opprinnelig postet av Kent

Men Carew og Helstad er etter min mening ett bedre spisspar enn Carew og Tarik per i dag. Men kanskje jeg har endret synspunkt før vi feirer 17. mai.



Et helt greit spisspar det, men det betyr også at det er plass til Tarik i en eventuell tropp (eller som ving i en startoppstiling). En spiller som kan være gunstig å sette innpå. Både på grunn av kvalitetene han innehar, men også det faktum at ved å la han prøve seg på landslaget nå vil gjøre at han mye tidligere faktisk kan bli en av stjerne på laget.

Håper Hareide er klok nok til å ta han ut i troppen snart, jeg mener han burde gjort dette tidligere. Nå forlanger "alle" at Tarik skal på landslaget, ikke bare de som er supportere av FFK. Og når alle har forventninger til Tarik, så blir også fallhøyden stor hvis han ikke gjør et bra førsteinntrykk. Han er kanskje i ferd med å bli litt hypet opp nå, kanskje litt for mye, da stiger forventningene også. Han burde ha kommet inn i troppen i treningskamper i fjor da han ennå var litt up and coming.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340