Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 26 mar 08, 13:49

Opprinnelig postet av Tøfflus
Men hvordan vil styret i FFK forholde seg dersom det blir en anke (noe det sannsynligvis blir, som Lemmy sier)? Uansett utfall i tingretten - ved en anke vil Morgans status være den samme som før.

Etter min mening bør FFK forholde seg til den dommen som kommer nå om noen minutter, som om den var endelig, fram til det eventuelt måtte skje at en ankesak endrer avgjørelsen. Altså forutsette at dommen blir stående, og at en eventuell anke ikke tas til følge.

Som jeg ser det er det den ryddigste måten å ta dette her og nå. Morgan Andersen kan ikke bli gående på vent fram til en eventuell ankesak har vært behandlet, det kan jp bli både en og to ganger til. Teoretisk sett kan dette godt ende i Høyesterett, i så fall vil det normalt sett ta fem til syv år før endelig dom foreligger. Skulle Morgan Andersen og FFK måtte vente på det så er saken i praksis allerede tapt bare fordi saken har kommet inn for rettsapparatet. Det vil ikke være en heldig løsning.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f