Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 mar 08, 16:05

Vi sliter vel ikke akkurat med uttellingen, men for få av måla kommer fra spissene våre. Med unntak av Tarik, scorte spissene altfor få mål i fjor. Det kom mye støtte fra midten med scoringer, men det kan man ikke forvente hvert år.

Dessuten er vel Tarik den eneste spissen som er garantist for ca. 10 mål+ Og tilogmed det er jo ikke helt sikkert. Jeg tror at med Tarik på banen i går, ville FFK vunnet. Så mye betyr han faktisk for laget. Han er den på topp som kan skape noe på egenhånd, og han er god både som møtende spiss og som en spiss som stikker i bakrom.

Og det bekymrer meg faktisk! Ikke at Tarik er god, men at han er vår helt klar beste angrepsvåpen. Han er ung og vi må forvente formsvingninger. At han skal holde seg på et høyt nivå hele sesongen, tror jeg ikke han klarer. I tillegg er han en spiller som fort kan bli utsatt for skader, stygge taklinger forekom jo veldig ofte i fjor, så vi! Det er også en stor bør å bære for en så ung gutt når han er den vi forventer flest mål av. Skulle målene utebli, vil fokuset med en gang settes på Tarik, både lokalt og på landsbasis. Og sist men ikke minst, vi må jo forvente at Tarik blir solgt! Vi er naive hvis vi ikke skjønner at Tarik forsvinner snart, kanskje allerede til sommeren har jeg hørt rykter om.

Hva sitter vi igjen med da? Forhåpentligvis masse penger og en ledelse+ trener som er kompetente nok til å hente en god spiss, som passer riktig inn i laget vårt.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f