Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 mar 08, 14:44
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hadde det ikke vært treningskamp så hadde man kanskje vært litt mer kynisk foran mål, og ikke alltid slått en pasning til.



Og her ligger også forklaringa på at FFK sliter med uttelling: Vi må slutte med å hele tida spille balen fra oss når vi er i god posisjon! Hvis ikke vi slutter med det vil vi se mange kamper iår uten uttelling!

Våre angrepsspillere må ha tro på egne ferdigheter sånn at man naturlig avslutter der det er posisjon til det, og spiller ballen fra oss i de posisjonene hvor det er naturlig.

Hvis en som angrepsspiller ikke vet helt hva en skal gjøre med ballen så er det bare en regel: Så hardt som mulig mot mål. Hvis det ikke er noen medspillere i nærheten kan en gjøre ett av to: Ballen mot mål så hardt som mulig, eller holde ballen til flere kommer opp.

Når det gjelder avslutningsvalg så må jeg si at vi har mye å gå på, for jeg synes det bemerkelsesverdig ofte blir valgt gærne løsninger.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f