Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 mar 08, 14:36
Etter å ha sett kampen igår må jeg si at Barsom er en soleklar kapteinskandidat, for han jobba bra til tross for at laget ikke gjorde det, han sa fra til dommer når han ville ha frispark, opptrådte med autoritet osv osv. Dessuten hadde han flott teknikk og overblikk, og er helt åpenbart et forbilde å følge for noen og enhver.

Barsom ser ut til å bli en av de ganske få vi har på midten som kan slå flotte pasninger framover. Bjørkøy er borte, Wehrman bruker for lang tid med ballen og har "ufølsom" ballteknikk, Gashi går alltid for lenge med ballen, og hvis han ikke går for lenge avslutter han sjøl. Da står vi bare igjen med Raymond og Barsom, og Barsom vil få spille mer enn Raymond, det er jeg sikker på.

Mot slutten av kampen ble jeg veldig positivt overraska over Ramberg og Kouadiou. Ramberg hadde teknisk overskudd (det er sjelden å se spillere så rolige med ballen i bena), og var en motor på høyresida (etter nesten en hel førsteomgang uten spill på høyresida). Kouadiou tok masse initiativ, var veldig sterk mann-mot-mann, og burde ha fått spille mer.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f