Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 25 mar 08, 13:56
Endret: 25 mar 08, 14:03
Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg var ikke på kampen, men leser hva diverse medier skriver om den. Var du der? FBs dekning av kampen var ensidig pre FFK, så hvis det er den du forholder deg til så blir det jo litt feil. Var du der, så har du nok sett kampen med andre briller enn hva relativt nøytrale reportere gjorde.

Jeg var på kampen.

Det jeg skriver er ikke rettet mot deg, da jeg unner alle mossesupportere å glede seg over seieren. De jeg retter dette mot er de FFK supporterene som er så skuffet over resultatet at de ikke fikk med seg hva som egentlig skjedde. Min versjon av det som skjedde er i korte trekk: Moss var det mest motiverte laget. FFK spillerene var mer opptatt av å unngå skader enn å vinne dueller, samtidig som de tok en pasning/dragning til i stedet for å avslutte. FFK har en urutinert keeper. Divisjonsforskjellen var tydelig. Moss er ett middels Adecco lag. FFK er ett middels TL lag. Martinsen er ikke Tippeliga spiller. Det er ingen av Mossespillerene heller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f