Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mar 08, 10:40
Endret: 25 mar 08, 10:41
Opprinnelig postet av Bjørnen
Avisene i Moss har hatt fyldig dekning av alle treningskampene i vinter og begge fulgte klubben tett på La Manga. Bare så det er nevnt.

..og det kan da ikke være bare vi mossinger som synes denne kampen er litt ekstra. En stappende full hall i går tyder på noe annet enn det.

Vi satser på at den tiende strake uten tap mot dere kommer i løpet av sesongen. Og så får vi håper dere klarer å holde dere i TL en sesong til etter denne i alle fall, så vi kan spille om poeng mot dere også - på Nye Melløs.

Lykke til i Bergen.


Nå var det selvsagt ikke mosseavisene jeg refererte til heller da, noe du sikkert skjønte ettersom jeg linket til Kråkevingens sider og skrev at dette var deres første nyhet på to måneder...


Ja, det var en del i Østfoldhallen i går, det var tross alt et visst derby og samt at det var generalprøve. En fin forskjell å se på er jo antall sider det er på Kråkevingens sider, og her inne. 24 sider borte hos dere (noe av skylden får enkelte besøkende ta sin del av skylden for), mens her er tre sider mer enn tilsvarende tråd hvor vi møtte Enga. Dere har også møtt Enga, da var det 9 sider om kampen. Det er vel sjelden man ser slik entusiasme både før og etter en kamp som mot FFK.

Men Kråkevingen har jo alltid vært litt selektive når det gjelder nyheter. Vidar Martinens endelige overgang ble jo ikke nevnt med et ord på nyhetssidene der, men det var et par spydige saker med en gang de første budene ble avslått.


Lykke til mot Ulf i Sandnes, ser dere en FFKer der, ikke kast egg på vedkommende. Det er store sjanser for at det er meg! Tre poeng bør det bli, for det er ingen tvil om dere vant fullt fortjent i går. Problemet deres er ikke prestere overfor god motstand, men mot lag dere skal slå.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340