Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 24 mar 08, 21:35

Hvis man skal vurdere kampen etter resultatet og kun det( noe som kanskje ikke er det viktigtste med en treningskamp) så var ette veldig skuffende.

Når det gjelder det spillemessige ser det langt lysrer ut. Motstanderene evnet kun en håndfull ganger å slå 3 pasninger på FFK sin banehalvdel. FFk hadde mange fine kombinasjoner offensivt, men "sløste" bort målsjanser på at de alltid skulle slå en pasning til. Det var tydelig divisjonsforsjell når man så FFK satt fart på ballen. At  motstanderet tok denne kampen mer alvorlig enn FFK var det liten tvil om. Dette førte til mange hasardiøse taklinger og det var bare flaks at ikke noen av FFK spillerene ble skadet. Dette ser man ofte i treningskamper mot lag fra lavere divisjoner og fra samme region.

Mer konkret synes jeg West var meget bra, mens Martinsen var svak, Shabani vant alle dueller etter at han kom inn. Martinsen vant vel knapt noen(synsing). Kanskje burde han lånes ut til et av lagene i distriktet som spiller i en lavere divisjon som Østsiden, Sarpsborg eller Lisleby? FFK har mange lovende juniorer og en Ophaug som også kan spille midtstopper.

Videre viser Bråthen i dag at han, som Staw, er en glimrende keeper med store prestasjoner samtidig som han med manglende erfaring gjør flere feilvurderinger. Dette vil koste poeng denne sesongen, men det synes jeg man bør kunne leve med, så lenge det ikke går mot nedrykk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340