Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mar 08, 21:24

Kampen i dag var forferdelig, rett og slett. Moss fortjente rett og slett seieren! Når du ser spillere som Branjmir Poljac som viser interresse, glød og engasjement er det umulig å se at FFK er en divisjon høyere enn Moss.

Nesten alle FFK-spillerne var dårlige i dag. Kan ta en individuell oppsummering:  Bråthen vil mye i feltarbeidet sitt, litt for mye. Han feilvurderer hvilke baller han skal gå ut på, og sånt kan fort straffe seg med mål. Pluss for fin strafferedning, selvom tilløpet til Johannessen røper alt. :)

Ophaug: Litt rusten, sliter til tider med tempoet. Viser bra posisjonering, og noe som lignet på en god pasningsfot innimellom. Har veldig mye å gå på, men jeg syns han gjennomfører kampen helt greit. Martinsen: Er langt i fra god nok til tippeligaspill. Taper masse hodedueller, liten innsats og sliter med feilvendte spillere. Er etter min mening langt i fra god nok erstatter for Piiroja!  Gerrbrand: Spiller ikke noen god kamp til ham å være, men gjør seg ikke bort. Fine langpasninger og bra forståelse. Kunne kanskje gjort litt mer på 1-0 målet, men får godkjent. Så vidt.  Wallace: Er meget villig til å ta offensive løp. Roter seg bort noen ganger, men gjør det lettere for Barsom å slå innlegg når han dobler på kanten. Totalt feilplassert på 3-0 målet selvom han har lite hjelp i forsvaret. Sliter spesielt med posisjoneringa i boksen når det kommer innlegg fra motsatt kant.

Thomassen: Viser til tider at han er et stort talent! En av de på et ellers tamt FFK-lag som til tider viser interresse! Fine vendinger og bra blikk for spillet, men gjør ikke noen superbra kamp. Tror vi kan få mye glede av Thomassen denne sesongen og i åra framover! Wehrman: Spiller en utrolig svak kamp. Klarer ikke styre midtbanefireren, har mye feilpasninger og virker til tider umotivert. Heldigvis vet jeg at han kan mye bedre! Gashi: Må være det svakeste Gashi har prestert i FFK-drakta. Er ikke godvenn med ballen, vegrer seg for å skyte, gjør mange rare valg og spiller hele tiden på små marginer. Er også dårlig med hjemover til tider. Barsom: Hvis det var en som ikke var helt tafatt, må det være Barsom. Ingen direkte god kamp, men viser hvertfall litt entusiasme og vilje. Kombinerer fint med Wallace, spesielt i 1.omgang. Men har, som alle andre, utrolig mye å gå på! Dagens lille lysglimt hvertfall. Fikk mye skryt av de Mossesupporterne jeg snakket med.

West: Var utrolig dårlig. Får ikke brukt farta si, og blir så og si helt usynlig. Etter min mening bør han selges! Johansson: Spiller, i likhet med resten av laget, en dårlig kamp. Er relativt svak i hodeduellene i forhold til høyden sin. Kommer til lite sjanser, men er innimellom god til å gjøre andre gode.

Dette var rett og slett elendig! Var ikke noe gøy i det hele tatt å se på!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340