Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 mar 08, 21:18

Opprinnelig postet av Holters


 og god keeper har de også.

Det utspillet baserer du ikke på kveldens kamp, eller? Synes han virket som en surrebukk som flere ganger utfordret sin egen svakhet med ballen i beina

At FFK var ræva er jeg veldig enig i! Innsats var totalt fraværende, det sier sitt når man ikke kan skryte av mer enn 2-3 spillere. Barsom, og Thomassen (ung og enda mer lovende enn jeg trodde) var bra, Brian viste små glimt, Kasey var mye involvert, og viste mer insats enn de fleste, men sliter igjen med mye pasningsfeil, Gerrbrandt var ok synes jeg.

At enkelte  begynner å rope etter ny keeper etter dagens kamp blir latterlig. EMB hadde ingen stor dag på jobben, men er det noen som skal ha lov til å ha dårlige dager innimellom er det vel talentfulle yngre krefter på keeperplass. Dessuten er vel kanskje Staw førstevalget pr idag?

Blir litt skuffet dersom Ophaug går rett inn på laget etter gårsdagen. Han har vært lenge ute, og skal måtte overbevise i trening, og gjennom innhopp. En  PAC med en middels dag på jobb, ville vært en bedre løsning  i kveld iallefall.

Men, men folkens, man sier jo at;  "en dårlig generalprøve, gir ...."

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340