Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 mar 08, 21:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er vel ikke første kampen i år at Kasey og Gashi spiller dårlig ?? Det har de jo omtrent gjort i samtlige kamper. De virker rimelig uengasjerte. Jeg er redd det dårlige spillet som var på høsten kommer til å fortsette nå også. Hvor bra var Barsom og Wallace på dødballer i dag ?? Direkte dårlig er svaret mitt.

Wehrman er kjent for å være dårlig i treningskamper fra tiden i Lillestrøm. Det er et eller annet mentalt tydeligvis som gjør at han ikke klarer å yte 100 % når det ikke står noe på spill. Kall det gjerne uprofesjonelt. Men jeg er sikker på at han kommer sterkt tilbake allerede på Brann Stadion.

Man så jo veldig lett på både Wehrman og Gashi i dag at de ikke var 100 % til stede i kampen. Og når de ikke har fokus og innstilling så gjør de også feil og kommer på etterskudd. Det ble rett og slett mye surr.

Både Wehrman og Gashi kjenner seg nok også trygge på at de er i startoppstillingen. Vi har ikke veldig sterk konkurranse på de plassene, og det kan også ligge i bakhodet og redusere innsatsen i treningskamper.

Dødballene til Wallace var på det jevne, noen gode og noen mindre gode. Han hadde også et par fine innlegg. Det samme gjelder Barsom. Ser jo at begge to har innleggsfoten i orden.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340