Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mar 08, 21:01

Opprinnelig postet av Costanza
Denne kampen illustrerte godt hvordan innsatsvilje og aggressivitet kan utligne en divisjonsforskjell. Mens Moss løp og fightet hele veien, var det noe slapt og umotivert over FFK. Spesielt skuffende var den sentrale midtbanen. Kasey Wehrman var forferdelig med elendige pasninger som skapte sjanser for Moss og unødvendige balltap. Ardian Gashi hadde heller ingen stor kamp. På motsatt side kunne jeg flere ganger se det lyse av øynene på Bjørnar Johannssen når han løp opp FFK-spillere og kjempet. Ingen på FFK hadde en innstilling som lignet.

Ellers var forsvaret rufsete (Ophaug og Martinsen spesielt) og Erik Bråthen hadde flere dårlige vurderinger i feltarbeidet.

Det positive: Abgar Barsom fortsetter å vise at han er en klassespiller selv når laget spiller dårlig. Mye bra offensivt på venstresiden. Wallace også villig til å komme mye fremover og har bra ballbehandling. Ellers synes jeg Gardar Johannsson og Brian West gjorde mye bra før pause, selv om det ikke ble skapt så mange sjansene av det. Jeg ble litt overrasket over at Brian West startet kampen, men jeg synes han viste veldig gode tendenser. Joachim Thomassen var litt opp og ned, men jobber bra, er god med ballen og har fine vendinger. Tror absolutt han kan få mye spilletid i år.

Er heldigvis overbevist om at innstillingen vil være en helt annen til serieåpningen mot Brann, selv om de burde være profesjonelle nok til å yte mer i denne kampen også. Jeg er skuffet, men ikke veldig overrasket.

Det er vel ikke første kampen i år at Kasey og Gashi spiller dårlig ?? Det har de jo omtrent gjort i samtlige kamper. De virker rimelig uengasjerte. Jeg er redd det dårlige spillet som var på høsten kommer til å fortsette nå også. Hvor bra var Barsom og Wallace på dødballer i dag ?? Direkte dårlig er svaret mitt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340