Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 mar 08, 21:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Vlad
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Thygesen
hehe, at gashi og wehrman ikke har innfridd hittill for være din mening.. Kanskje ikke svartmale alt ffk foretar seg?

Synes du de 2 herrer spilte godt i høst ?? Vær ærlig. De spilte på det jevne og heller ikke mer er min mening. Og da kunne man like godt ha kjørt Jonna inn sentralt i steden for Gashi. Det hadde blitt akkurat det samme.



He he Gashi og wehrman har ikke innfridd Rune ?? Wehrman representerte en helt annen klasse enn de vi hadde på midten fra før og viste med det at vi trengte flere på samme nivå. Gashi har vært meget god og putta viktige og fete mål.
At vi like godt hadde brukt jonna for gashi er jeg ikke enig i gitt ! Men er jo slik at alle har sin mening om fotball og slik skal det være

Når jeg tenker Jonna i steden for Gashi, så tenker jeg da etter knallmatchene Gashi hadde. Etter disse kjempekampene var spillet helt på det jevne som jeg har sagt tidligere. Høstkampene, da innlemmer ikke jeg disse toppkampene de hadde. Disse var vel på sensommeren. Er det kun jeg som ser at laget datt sammen på slutten av sesongen eller ?? Jeg mener at sentrallinja i laget burde vist vei da. Men det gjorde de ikke, og det skuffer meg.



Når du sier det slik skjønner jeg mer hva du mener ja.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340