Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 mar 08, 22:12
Endret: 13 mar 08, 22:15

Likte dette innlegget:

"..., så er jeg af den holdning, at Jan Tore skal have en lønforhøjelse på størrelse med den Laursen ville have haft for at blive i OB, og at dette efterfølgende skal offentliggøres med ordlyden:

"Jan Tore er uden tvivl den vigtigste spiller der har spillet i OB siden Lars Høgh. Han har gennem alle årene i OB været den sande leder på holdet, og trods det at han aldrig har båret anfører-bindet, har der på holdet aldrig været tvivl om at det var ham der styrede forsvaret, ja faktisk hele holdet. Derfor fortjener Jan Tore denne lønstigning, der kun gives til de virkelig vigtige spillere. Det kan desuden oplyses at kontrakten gælder for livstid
"

Høres bra ut, det...

Videre:

"Ophaug er en så klart een af mine favoritter. Han brokker sig ikke, selvom han sidder på bænken 4-6 kampe i streg, han yder altid en 117% indsats når han er på banen. Det er den slags spillere med et højt bundniveau vi har behov for. Grahn, Timm og andre måske mere elegange spillere vinder man kampe med, men det er også de typer, som kan tabe dem for os. Ophaug kan man stole på - ærgerlift hvis han smutter. "

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340