Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 07 mar 08, 13:40
Endret: 07 mar 08, 13:44
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Si meg én ting. Hvorfor i all verdens land og rike kjøpte FFK Tegström? Han er vel tilnærmet identisk med han andre store spissen, og han har vel ikke akkurat prestert i treningskampene. Det gjorde han vel heller ikke forrige sesong i Sandefjord. Kan han allerede karakteriseres som et bomkjøp?

Identisk med han andre store spissen? Hvem henviser du til?

Dersom du mener at Gardar og Tegstrøm er identiske spillertyper, så må du nesten pusse brillene før neste kamp.

Tegström har visse egenskaper som gjør ham til en attraktiv spiller for Fredrikstad. Får han ut disse i kamp, så kan han bli en viktig brikke i år. Jeg synes i alle fall det blir for tidlig å felle dom over Tegstrøm. Husk at han slet en del med skader på slutten av tiden i Sandefjord. Når det er sagt, så er jeg skeptisk på grunnlag av hva han har vist i vinter. Det lover rett og slett ikke godt, da han kanskje har vært vår - i alle fall en av de - svakeste spiller.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340