Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 feb 08, 16:44
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Overraskelselaget  :

                                  Bråthen 

(ny h.back)         Totte       Piiroja       Thomassen

Barsom            Kasey      Kouadio         Wallace  

                          Gardar    (ny spiss)


Du aner ikke hvor mye penger jeg er villig til å sette på at Tarik kommer til å spille brorparten av kampene i år.

(I tillegg er det selvsagt totalt urealistisk at FFK har hentet inn Wallace som venstreback for å sette ham på venstre kant. )

Tipper laget borte mot Brann blir:
Bråthen

Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Bjørkøy - Wehrman - Gashi - Barsom

Tarik - Gardar

med et forbehold om at Bjørkøy blir skadefri innen den tid. Hvis ikke, så blir det Tarik på høyre kant og Fofana på topp.

Tarik og Gardar blir nok satset på som spiss nå etter VIF-kampen...som du sier  

Men dette er også mulig:

-Jeg tror Wallace og Thomassen på venstrekant fort kan bli en realitet pga av Thomassen`s defensiv arbeidskapasitet, og da havner Barsom på høyrekant pga det samme på den kanten. Backene i FFK har tidligere fått lite hjelp av kantspillerene. Grønis prioriterer/verdisetter defensiv arbeidskapasitet høyt.

-Hvem vet......kanskje Thomassen viser seg som en meget god venstreback eller venstrekant.

-Jeg tror Barsom er den beste høyre kant vi har for øyeblikket. (Mulig Bjørkøy blir høyreback da)

.....kommer det nye spillere nå, så blir det høreback eller/og spiss som går rett inn på laget......tror jeg

Derfor satt jeg opp overraskelse laget slik.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340