Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jan 08, 11:09

Hei Constanza:

Høye forhåpninger har han selvsagt, dersom en skal ta FFK sine utbasuneringer som framtidig topplag alvorlig.

Men fra spøk til side.

Chris Sørensen er vel passert 30år og ikke 27 , liten filleting, men kanskje noe å si ang. pris.

Når det gjelder Søren Jensen hadde han i fjor 8 kamper for OB, derav noen Royal league kamper.

Skal også være så positiv å nevne at han har 4 Danske U-kamper,  og blir regnet som lovende og er fortsatt 23 år.

LIkevel synes / mener jeg at noen mer spennende alternativ på v.backen har føket forbi.
Søren Jensen vil nok sikkert være en forsterkning på v.b ( ifht det vi har nå), men likevel føler jeg det er litt panisk over det hele.

Derfor hadde jeg glemt hele handelen, dersom ikke FFK trenger kapital.

Bjørkøy hadde sin sjangse til salg, valgte å bli. Ingen grunn til å bli sur.

Som flere har nevnt tidligere, dette er en sesong hvor en kan eksperimentere. Kun ett lag ned, så hvorfor er det så prekært med v.b nå.

Kjør med det FFK har fram til sommeren. Bedre enn panikk kjøp. Kanskje det viser seg at en intern "nødløsning" utvikler seg til en habil v.b.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340