Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jan 08, 10:09
Opprinnelig postet av Costanza

Ingen skal klage på at det ikke stilles store krav på forumet her i hvert fall...

Jeg synes Søren Jensen virker spennende. Selvfølgelig hadde det vært bedre med en etablert landslagsspiller på 27 år som har spilt fast for et topplag i flere sesonger, men skal vi sitte og vente på en slik mulighet så er det stor fare for at vi blir sittende uten ny venstreback når vinduet lukkes 31. mars.

Har på følelsen at ethvert kjøp FFK vil foreta på venstreback nå vil bli omtalt som "panikk-kjøp".

Med tanke på at vi spilte store deler av sesongen i fjor med Anders Prytz på venstreback så tror jeg nok Søren Jensen vil være en forsterkning. Han er også i den rette alderen til å få tillit og bli satset på som fast valg. Det får han ikke i Odense fordi han konkurrerer mot landslagsspilleren Chris Sørensen. Har lest flere påstå at han ville spilt fast for de fleste andre topplag i dansk fotball.

Når det gjelder Sjöberg så var han en høyrebeint midtstopper og aldri noe permanent alternativ på venstreback. Ut i fra en slik vurdering, var det rett å sende ham hjem. Selv om han gjorde det helt OK som vikar.

Et problem er imidlertid at hvis vi signerer Jensen så vil vi ha én utlending for mye i spillerstallen. Men regner med at det løser seg ved at enten Shaaban selges til Hammarby, og/eller at man forhåpentligvis finner en løsning med Vuorinen-problemet...

 PS! Det er virkelig synd at FFK åpenbart er en av de klubbene denne mannen ikke mener er interessant nok. Likevel frir han til danske klubber...

Kanskje det er lønnen som han er blitt tilbudt fra FFK som gjør at han finner klubben som uinteressant?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340