Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 jan 08, 10:27
Endret: 28 jan 08, 10:27
Jeg må innrømme at jeg hadde glemt flere av navnene du nevner, og måtte ta en sjekk for å finne ut hvor de var blitt av. Uansett, det er ikke slik at alle disse ble hentet før foregående sesong.

Jack Hobbs, 20 år, kom i 2005, nå på utlån til Scunthorpe
Alex Cooper, 16 år, signet i desember 2007, fortsatt i klubben
Mikel San Jose, 18 år, signet i juni 2007, fortsatt i klubben
Charles Itandje, 25 år - vet ikke om han går på kontoen for talenter, hentet i sommer, spiller titt og ofte for A-laget, sist i bajaskampen mot Havant & Waterlooville.
Sebastian Léto, 22 år, kom også i fjor. Her lukter det flopp, ja.
Lucas Leiva, 21 år, kom i fjor. Spiller stadig vekk for A-laget. Scoret i helgen.
Gary MacKay Steven. Må si jeg aldri hadde hørt om fyren. Uansett, 18 år. Tilknyttet LFCs ungdomsakademi.
Nikolay Mihaylov, 19 år. På lån til Twente.

For å svare på noen av spørsmålene dine:
Hvor mange talenter de siste 3 sesongene, har fått tillitt og spilletid til å vokse seg inn som en etablert spiller i laget Liverpool?

Det er da noen:
-Ryan Babel, 21 år
-Daniel Agger, 23 år
-Fernando Torres, 23 år
-Pepe Reina, 25 år nå, kom til LFC som 22-åring
-Momo Sissoko. Jeg liker ikke fyren, og nå er han på vei bort. Uansett, han har fått plenty spilletid siden han kom som 20-åring i 2005.

Kan dette skyldes at Benitez ikke:
a) Føler de er gode nok

Ja, jeg regner med at det er så enkelt som det.

b) Kanskje ikke har en skikkelig plan med talentene

Det håper jeg da ikke, men det kan godt hende du har rett.

c) At han heller satser på spillere med erfaring, men kanskje litt for mange squad players i kvalitet (da tenker jeg på Voronin, Benayoun, Pennant, Kuyt, Crouch, Bellamy, osv)
Det har vært få betydelige kamper de siste årene hvor det har vært mulighet til å teste ut ungkalvene. Det er sjeldent Liverpool har dominert såpass at det har føltes trygt å benytte spillere uten erfaring. Jeg vet ikke helt hva du mener med "litt for mange squad players i kvalitet". Craig Bellamy spiller forresten i West Ham nå, men det var kanskje ikke poenget her?

Som sagt, jeg mener at Benitez ikke er dyktig nok til å bruke de enorme midlene han har brukt, til å få noe bedre resultater i PL.
Suksess i Champions League kan nok fort bli et være eller ikke være for Benitez. Jeg har fortsatt tillit til karen, og mener han er riktig mann for Liverpool, men om vi skulle ryke mot Inter har denne sesongen vært en fiasko. Da kan det fort være at Rafa er ferdig. Dessverre.

Ser at du nevner Neil Mellor også. Det er liten tvil om at karen hadde et enormt potensiale. Han var derimot ekstremt uheldig og fikk deler av LFC-karrieren ødelagt på grunn av kompliserte kneskader. Paletta derimot, der kan vi snakke flopp. Han hadde dessverre pent lite i engelsk fotball å gjøre.

Mulig jeg er helt på viddene.

Det er du absolutt ikke. Mye av det du trekker fram er poenger som stadig brukes mot Benitez, spesielt den manglende viljen til å benytte en fast startoppstilling. Å gjette laget før kamp er like morsomt hver gang. Hva har Rafa funnet på denne gangen?

Men men, det er vel noe av sjarmen med dette laget. Man vet aldri hva man får.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f