Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gooner

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jan 08
Innlegg: 16

Lagt til: 27 jan 08, 14:27

Solheim:

Tror nok Utd er en av flere etablerte klubber i PL, som har en stabil tilskuermengde selv om de skulle få 3.plass de neste 4-5 sesongene. Og pengepremien er ikke i stor forskjell fra å vinne PL til å havne på 3.plass, det er heller ikke stor forskjell på en ligavinner får av tv-rettighetene i forhold til 3.plassen.

Billettene er hovedinntekten når man ser på dette, og så lenge 70000 velger å betale et snitt på £40, så forstår jeg ledelsen som setter den prisen istedenfor £25 i snitt. (er bare tall for å illustrere)
Selvfølgelig synes jeg det er dumt at fortiden med arbeiderklassen på kamp er forbi og hvor alt annet enn penger styrte klubbene/supporterene/spillerene/sponsorene osv , men slik er desverre den moderne fotballen.
Utviklingen har gått i den retningen, og da er det "business" som rår på alle ledd i en fotballklubb.

Det er vel også blitt en del av fotballen at det er eiere som ikke har den relasjonen til klubbene, som det var i gamle dager. Hvorfor skal Glazer bry seg om det, så lenge Utd trekker fulle tribuner? De bryr seg om inntektene som kommer inn, og har aldri sjela si i klubben. De er ikke oppvokst med generasjoner etter generasjoner som Utd supportere, og har da ingen samvittighet over den IKKE vennlige billettprisen og det som har skjedd nå med cup-billettene.
Så lenge de får overskudd på dette prosjektet, så er de strålende fornøyd med dette. Ja, og jeg ser dette som et prosjekt, for jeg tviler virkelig sterkt på at Glazer er så glad i klubben at det er et langtidsprosjekt i mange herrens år. Business!!!

---------------------------

Victoria Concordia Crescit


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f