Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 jan 08, 19:32
Når det gjelder shaaban så er han en meget god målvakt men missforstå meg rett og vet at ca all kommer til å sende drapstrussler nå, men shaaban har store svakheter slik jeg ser det fra tribunen.

Når det gjelder kommunikasjon med laget og styre forsvaret synes jeg shaaban har store svakheter som gjør at motstanderen for lett kommer til sjanser. Her rydder ofte shaaban opp selv, men det burde ikke være nødvendig.

En god målvakt er en målvakt som klarer å styre laget slik at motstanderen ikke kommer til sjanser eller tvinger de til å gjøre en dårlig avslutting.

Thomas Myhre er en slik god målvakt, han dirigere og styrer laget meget bra når han er på sitt beste noe vi også så i de få kampene han spilte for FFK.


Med tanke på at Shaaban har sagt at han vil bort så mener jeg selg med en gang hvis man kan. Gi de unge muligheten til å utvikle seg å lære seg spillet. Det kan faktisk komme meget fort og jeg tror ikke at FFK blir noe særlig mye dårligere en uten shaaban. Det virker for meg at Staw og Bråthen er bedre en shaaban når det kommer til å styre forsvaret og er i en fase av livet slik at de plukker opp ting lettere.


Så da er det bare å sette i gang å henge meg ut

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340