Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gooner

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 jan 08
Innlegg: 16

Lagt til: 26 jan 08, 04:38

Hva hadde dere egentlig forventet?
Synes det er litt små-naivt å tro at utenlandske eiere/oppkjøpere med ingen som helst relasjon til klubben, (før oppkjøp) skulle sette klubben foran et økonomisk "gevinst" på oppkjøpet.
Våkn opp!

Liverpool har gjennom flere år satset tungt på transfermarkedet, men har de egentlig nærmet seg de aller beste? Rublene reddet chelsea fra å være en liten klubb (historisk med tanke på pokaler, og ikke minst med tilskuermengden de hadde på hjemmebane i 80 og nesten hele 90 tallet), til å bli en klubb som kjempet (og desverre vant) pokaler. Om det var en bragd eller ikke med over £200 mill i spillerkjøp, tar jeg ikke i en diskusjon her og nå.

Det jeg vil frem til er følgende:
Pool har satset MYE de siste sesongene på spillerkjøp, men har de kommet nærmere en pokal i PL?
Har de mange talentene de har kjøpt inn, fått noen betydning....eller, har det egentlig vært bare for å sikre seg disse talentene?

Jeg leser og hører at Benitez ønsker mer (krever??) penger til kjøp, for at han selv mener at der nøkkelen er for at Pool skal virkelig være med å seriøst kjempe om gullet. Mitt spørsmål: Hvor går grensen?
Han har de siste årene brukt mer enn nok midler på spillerkjøp, men fortsatt er dere utenfor liga"racet" i januar.
Kanskje på tide å sette litt spørsmålstegn på om han er dyktig nok (og ja, jeg veit at dere lever på en cl pokal enda) men det er jo fortsatt flere hakk frem til de antatt beste i hjemlig liga.
Og, alle de talentene klubben har hentet inn de siste årene, for meg virker det ikke som om det er noen plan med de. Mulig jeg tar feil, men flere av mine kamerater som er ihugga pool-supportere deler samme syn som meg i det tilfellet........

Til Solheim:
Tro ikke på alt du leser av useriøse kilder, Utd er nok mer en rik nok til å takle flere sesonger uten noe nytt i skapet ;)  Bare se hva regnskapet deres sier de siste årene, osv....... (og det sier en som virkelig hater Utd......)
Stor gjeld betyr ikke bare negativitet, det spiller inn mange faktorer utenom det.

Jeg har ikke noe hat-forhold til Pool, klubbene har i for seg en meget god relasjon (spesielt etter Hillsborough tragedien, hvor Arsenal nektet sammen med Pool å spille kamp rett etter tragedien...og dette mot FA sine meninger/krav. Men to sterke klubber kan stå imot FA når de mener de har en god sak :) )
Ønsker bare å være med i en seriøs debatt, og ikke slenge dritt.


---------------------------

Victoria Concordia Crescit


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f