Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 21 jan 08, 20:32
Opprinnelig postet av Hajduk_babe

Hva vil du frem til?

Skjønner ikke poenget med å sitte å grave etter nyheter som uansett er bare svada om BBB. Også faktisk lage en ny tråd av det også! Har et lite tips: Kan du ikke prøve å grave frem de positive tingene både BBB og Torcida gjør da? Ganske mye det, og langt viktigere også!



Nå er det slik at BBB er en ofte omdiskutert gruppering her inne. Når jeg da kommer over en sak om BBB på en norsk side (holder meg stort sett til norske sider) så postet jeg den saken her inne. Så får du heller bære over med at jeg startet en ny tråd og ikke satte den inn i en eksisterende, beklager kjempetabben. Skal prøve å skjerpe meg heretter.

Det er også kjempepositivt det du skriver her inne, om de sakene de foretar seg. At de donerer blod er jo supert, sikkert noen som vil trenge det etter et ublidt møte med BBB (Den ba du om da du skrev om bloddonasjon :), kunne ikke dy meg) Men fra spøk til alvor så er det kjempepositivt. Landminesaken er også en kjempesak å støtte.
Det jeg derimot slett ikke lar meg imponere over er at man hjelper sine egne med økonomi. Det skulle bare mangle når man sier man er "familie". Og hvor var "kompisene" da de satt fengslet i Bergen fordi de ikke hadde råd til billetten hjem??? Det var ikke så veldig stort av kompisene å grave seg ned da nei. Da var det ikke en jævel av reisefølget eller de som satt hjemme som var villige til å stille opp!! Da lot de heller kompisene sitte innesperret i norsk fengsel, med den faren at de ikke ville han noen jobb å komme tilbake til. I mine øyne er det så langt fra "kompis" og "familie" som man kan komme. De utnyttet den norske stat rått. Slikt liker vi ikke i Norge, desverre. Det finnes nok av som folk fra før snylter på staten, om ikke BBB skal komme hit og gjøre det samme.

Synes forøvrig det er supert at din bror ser ut til klare seg bra.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340