Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 jan 08, 18:37
Endret: 21 jan 08, 18:38

Takk for eksempler og jeg synes selvsagt dette er positivt!!

Men, som du skjønner er det ikke lett for andre dødelige her inne å finne frem til slik informasjon - med mindre det havner på fotballsiter/nyhetssiter på f.eks. norsk/engelsk - og jeg tar meg den frihet av å anta at brorparten her inne sliter med fler språk. :)

Når det gjelder Bergensturen gjorde de vel ikke så voldsomt mye ut av seg på den positive siden. Negativt var det vel litt mer å ta tak i? Et branntilløp på dassen på Brann staion, noen ødelagte stoler og et gjerde og litt fyrverkeri. De hadde vel også laget såpass mye bråk på ferja at en del ble nektet retur - og de endte opp i glattcelle etter litt bråk i Bergen.

Jeg har forøvrig ikke sagt at de gjorde noe "ufattelig galt" i Bergen. Jeg skrev vel at de ikke fremstod som ambassadører for fotballen - og det er en stor nyanseforskjell der. "Ufattelig galt" er mer som det idiotene i Italia gjør - knivdrap og steining av tilskuere, osv. 

Edit: Jello, hvis du ikke har noe å tilføre tråden kan du vel like gjerne la vær å skrive noe? Da kan det jo hende den dør slik at du slipper bry deg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340