Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 18 jan 08, 22:55

Det finnes jo store artister som ikke klarer å fylle spektrum engang. Å fylle stadion skal godt gjøres, all den tid vi ligger såpass nærme Oslo.  At noen artister kan dra haugevis av folk i stavanger eller bodø eller ålesund skyldes jo at det er veldig mange folk som ikke har hatt muligheten til å dra på en storkonsert, som plutselig får muligheten.

Iggy klarer ikke fylle Rockefeller engang, så å bli overrasket over tynt oppmøte når han spiller i gamlebyen i sommerferien er vel litt rart?

Og problemet er at Fredrikstad mangler en scene som kan ta rundt 1000 tilskuere, og dermed har vi ikke fått opparbeidet noen kultur for å gå på konsert. De fleste går jo på konsert hvis det er noen de kjenner som spiller.

Men ikke for det. Jeg har jo vært på en hel haug konserter rundt omkring i verden, men fortsatt er Seigmen på BlackBox/St.Croix blandt de aller beste konsertene jeg har vært på.

Den eneste måte å fylle stadion på er å få en virkelig stor artist som ikke har vært i Norge på lang tid. Og som egner seg på en stadion?

Elvis?

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f