Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 jan 08, 10:47
Opprinnelig postet av denialsander

29 mål på 38 kamper? En spiller som alle hater og som egentlig bare har et par kontroverser? Du ville vel ikke hatt Christiano Ronaldo heller, vel? Fordi han har falt lett et par ganger? Og det gnellet om illojalitet hele tiden... Noen ganger skjer det ting som gjør at man vil flytte og/eller komme seg bort raskere enn planlagt - det skjer i fotballen og det skjer i arbeidslivet generelt.  Det kan være mange årsaker til det. Personlig for Ijeh, for familie, osv.

Ijeh er en hæstkuk av type jeg ikke har noe imot i FFK-drakt. Jeg vil at folk skal grue seg til å møte FFK fordi vi spiller teknisk bra, offensiv og angrepsvillig fotball - OG fordi vi har tøffingene som det gjør vondt å møte.  

Skrev da at jeg har respekt for hans evne til å score mål vel....? "Et par kontroverser" er vel et understatement. Han har fremstått som en usympatisk løgner i tillegg til hans kontroverser på banen. Å dra fram C.Ronaldo som sammenligning var ment ironisk går jeg ut fra....?
Er klar over at ting kan skje som gjør at en spiller vil bort, og at det i tilfellet Ijeh tydligvis har skjedd mens han var på ferie, siden han ble fremstilt som "en helt annen person"når han kom tilbake fra ferie av sportssjefen i Viking. Det rare er at han etterhvert har følt behov for å be om unnskyldning til Røsler og at han sier at han vil bort, helst til en sydligere liga. Undrer på hva slags personlige grunner som er årsaken til det? Penger? Mistrivsel han plutselig kom på mens han var hjemme på ferie som han ikke visste noe om før han dro? En agent som vil tjene penger på ham mens han enda er "hot"? Uansett så ser jeg på ham som illojal og en personlighet jeg ikke vil ha i FFK. Er Peter Ijeh en tøffing???. Hva gjør ham til det?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340