Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 jan 08, 09:51

Opprinnelig postet av HotDream
Med all respekt for mannens evne til å score mål; Peter Ijeh er ikke en person(-lighet) jeg ønsker å se i FFK...  Hans image i fotball-Norge matcher dårlig. At han dessuten framstår som illojal mot klubben han har kontrakt med gjør ikke saken bedre... 

29 mål på 38 kamper? En spiller som alle hater og som egentlig bare har et par kontroverser? Du ville vel ikke hatt Christiano Ronaldo heller, vel? Fordi han har falt lett et par ganger? Og det gnellet om illojalitet hele tiden... Noen ganger skjer det ting som gjør at man vil flytte og/eller komme seg bort raskere enn planlagt - det skjer i fotballen og det skjer i arbeidslivet generelt.  Det kan være mange årsaker til det. Personlig for Ijeh, for familie, osv.

Ijeh er en hæstkuk av type jeg ikke har noe imot i FFK-drakt. Jeg vil at folk skal grue seg til å møte FFK fordi vi spiller teknisk bra, offensiv og angrepsvillig fotball - OG fordi vi har tøffingene som det gjør vondt å møte.  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340