Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 07, 23:03
Brian West har en veldig god og undervurdert spilleforståelse. Bra blikk for spillet (det har han utviklet underveis etter at han kom til Fredrikstad). Men han har helt klart mistet mye av spisskompetansen sin (hurtigheten) etter alle skadene. Men det kan jo hende at en god treningsvinter, om han klarer å holde seg skadefri, kan gjøre at han nærmer seg samme hurtighet som før skadene. Jeg har fortsatt ikke avskrevet West og håper veldig han kommer tilbake. Han har jo også begynt å etablere seg i Fredrikstad og er blitt en sjelden kontinuitetsbærer som har vært her helt siden debutsesongen i Tippeligaen. Slipper han mer langvarige skader, så kan han fortsatt ha sine beste år foran seg på fotballbanen!

Jeg tror West passer like godt i 4-4-2 som i 4-3-3. Han har hatt sin absolutt beste tid i FFK som midtspiss i 4-4-2. Ettersom han har utviklet en større spilleforståelse tror jeg også han kunne gjort en god jobb som høyre midtbane i 4-4-2, faktisk. Han er jo ikke prøvd i den rollen siden tidlig i 2004. Han var høyre midtbanespiller i MLS.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340