Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 des 07, 15:50
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
At noen kan kalle disse for helter skremmer meg! Hiver bluss på andre supportere??? Helt??? fy f... at det går an!


Man kan da være en helt selv om man gjør mindre aksepterte ting på det personlige plan. Mange av de som ble sendt ut i andre verdenskrig av britiske tropper var kriminelle fanger, enda flere av de sjømennene som var med å vinne Napoelonskrigen var straffanger som satt inne for mord osv. De kjempet som helter for en sak man mente var riktig, gjør ikke det dem til helter? At disse gutta får kred fordi de var med i balkankrigen og deres innsats er noe du ikke kan uttale deg om, så tenk utenfor rammen av bluss for en gangs skyld. Bland ikke kortene, folk har en del fasetter, men her på forumet kan det virke som om man enten er Ultras eller imot, finnes ingen mellomting.


Keiko99, påstanden din om at Ultras og hooligans er like sammenlignbare som A og B gjengen er latterlig, men noe annet hadde jeg heller ikke ventet, din spissfindighet for nyanser er ikke akkurat til å hoppe i taket over.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340