Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 des 07, 01:58
Opprinnelig postet av Liraren
Holters nå synes jeg du er urimelig. Hva tilsier at en norsk fotballsupporter skal gjøre det samme? Det er en helt annen kultur der nede. Du vet veldig godt at det der skjer ikke på en norsk fotballkamp.


Hvordan kan du vite at dette ikke skjer på en norsk fotballkamp? Greit nok, ikke den identiske hendelsen, men noe i likhet.
Men lignende ting skjer: www.utrop.no/art.html
Norsk ishockey, Stjernen: nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1033641
Dumskap, men uansett: www.bloggulf.no/

Greit dette har med slossing og generell dumskap å gjøre, men å si at det ikke kan skje i Norge er naivt. Og problemet Holters belyser er nok en generell greie, ja han kan kanskje være ensporet i sin argumentasjon, men han har alle fakta på sin side også.
Og som du selv sier, bare gi de en egen plass å blusse på!
Ok, så du vil da ta bort muligheten for minst 4 andre supportere til å se kampen med laget sitt, for at en kis skal fyre opp et bluss?
Selvfølgelig er det flott at supporterkulturen får inn andre elementer som skaper stemning, men hvilken stemning gir egentlig bluss, annet enn tørrhoste og problemer med å se kampen.
Når denne berømte blusshendelsen skjedde i Stabæk, tror du spillerne på banen tenkte, fy flate å fett at de klarte å smugle inn bluss, bryte NFFs regelverk for å feire oss!?

Jeg for min egen del går på banen for å støtte laget, og få med meg kampen til en viss grad, og jeg tror jeg har med meg ganske mange av de 12000 på tribunen på dette, og når da dere som er imot PH med hele deres hjerte fremstår som totale motstandere av alt som heter Norsk lov, blir det ikke noe enklere å overtale oss andre.
Jeg har ingen problem med en forøkning av tribunekultur, jeg ønsker det gjerne velkommen, men jeg ønsker ikke noe velkommen som KAN ha en skade på min og andres kampfølelse.

Hvis man ser på bluss isolert; dette brenner og spruter ut et eller annet stoff. Dette kan igjen ødelegge klær. Jeg hadde ikke satt stor pris på om noen hadde ødelagt deler av mine klær med bluss.
Dette var det som ikke var sååååå farlig, men så kan dette også skade huden din o.l.

Og dere som er så flinke til å spørre retoriske spørsmål: Hadde du syns det var dritkult om genseren du har brukt 800 spenn på, ble ødelagt av en som tenkte kun på seg selv, ved å tenne opp et bluss?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340