Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 30 nov 07, 17:01
Ignorer bruker funksjonen vil jo ikke ha noe med yting eller at folk må få si sin mening å gjøre. Det som er poenger er vel at alle forum brukerne kan ha egne innstillinger med tanke på hvilke brukere som er ignorert.

F.eks så synes jeg da at Snæbbus78 skriver masse piss og jeg ønsker ikke å se noen av hans innlegg. Dette kan jeg slippe med ignorer funskjonen samtidig som du har muligheten til å ignorere andre enn meg.

Dvs at ingenting sensureres på noen måte, men at hver bruker selv kan velge hvilke innlegg de vil se. Er dog litt usikker på hvordan dette skal løses med tanke på svar og sitater. Hvis noen har svart på hva snæbb78 sier, hvordan vil dette vises for meg? vil også svarene være skjult? Hva med sitater tatt fra brukere som jeg har ignorert, vil de vises for meg eller skjules?

Har brukt denne funksjonen noe på APD (hockey debatten til Aftenposten) da det er mange sarpinger med mye piss der, må jaggu si at seriøsiteten på de innleggene jeg kunne se var betraktelig høyere, men aktiviteten ser ut til å ha falt litt da.


edit: Må bare nevne at jeg synes Snæbb78 er en kjekk kar og at det kun var ett eksempel. :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340