Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 nov 07, 18:53
Opprinnelig postet av Lemmy

Syns det er bra av Huth og gå ut med dette. Jeg tror dette vil senke skuldrene til spillerne litt, og kanskje kan det ha en positiv effekt.

I tillegg er det jo faktisk realistisk. Greit, man kan godt si at man skal være positive, men Morgan Andersens uttalelser om at målet vårt var 4.plass i år, var rett og slett naivt.

Skal jeg være ærlig, håper jeg ikke på noen "høydare" neste år. Jeg vil heller at vi utvikler spillere som Trulsen, Fofana, Kouadio og Halvorsen, og setter standaren for 2009-sesongen. Jeg mener at FFK vil tjene mer på å tenke langsiktig og bygge opp et lag, enn å satse på å være best neste år.

For etter neste sesong går kanskje Tarik. Etterhvert også Piiroja. Kanskje Shaaban allerede nå. La oss da utvikle de unge spillerne vi har, og satse litt. I det lange løp vil vi tjene på det, hvertfall økonomisk. Så kan vi heller handle inn kvalitetsspillere, og lage en blanding mellom rutine og kvalitet+ talent og kvalitet.

 

Vel, etter det jeg forstod, så var det aldri snakk om å nå den målsetningen i år, men å komme tilbake til topp 4 i den øverste divisjonen etterhvert, og man bør jo ha større målsetning enn og ikke bare ikke å rykke ned hvert år heller.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340