Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 nov 07, 09:42
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det vi må se på er hva vi gjorde selv, ikke åssen det gikk i dem andre kampene. Vi tok i år 4 poeng fler enn i fjor. Alltså var vi litt bedre. Thats it.....

 Jeg har sett på hva vi gjorde selv, har du ikke lest innlegget mitt? Gjentar: Vi vinner en kamp på bortebane, vi spiller dårlig i over en tredjedel av kampene, bunnivået vårt er like dårlig som i tidligere tippeligasesonger, vi ryker ut av cupen på hjemmebane mot et lag fra 2ndre divisjon (!!!!). Bedre iår?  Det er tabellplasseringen som avgjør om en sesong er god eller ikke. Ikke hvor mange poeng som tas. Hvem bryr seg om de har 55 eller 60 poeng om de tar gull i serien?
Motstanden et lag møter har faktisk noe å si for både tabellplassering og antall poeng. Fasit for i år er at vi ikke harutviklet oss noe i forhold til de lagene vi havnet bak på tabellen. At vi sanket 4 poeng mer i år og hadde større avstand til nedrykk sier vel mer om de lagene som rykket ned (lag vi forøvrig hadde store problemer med å slå)

Innlegget var ikke svar til deg, men til dem som utelukkende ser på poengavstand ned til nedrykk streken og ingenting annet......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340