Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 nov 07, 11:08
Syns denne tråden bærer litt preg av at man ikke klarer å se bak resultatene. Når man ser på fakta, så ble vi nr.8, det samme som i fjor, i fjor vant i vi i tillegg cupgull. Sånn sett var jo fjorårssesongen klart bedre resultatmessig, vi vant jo tross alt en tittel. Men hvis vi kan se litt bak resultatene i år, så syns jeg det er grunn til optimisme. Vi gikk 7 kamper uten tap, når har FFK tidligere vært i nærheten av det i TL? Tidlig på høsten i år ble vi nevnt som en mulig medaljekanditat og vi lå vel å pustet 4 plassen i nakken noen uker. Har vi i noen av de tidligere sesongene i TL vært i nærheten av å bli nevnt som noen medaljekandidat? Det mest skuffende med årets sesong er at vi ikke klarer å fullføre med stil, noe jeg tror kan skyldes at vi tidligere har vært vant til å kjempe for tilværelsen, å spille for en bra plassering var vi ikke godt nok forberedt på. I tillegg var det veldig skuffende å ryke ut av begge cupene så tidlig som vi gjorde.

Alt i alt, er min mening at vi sitter igjen med lite resultatmessig, men vi har tatt flere steg videre i forhold til å bygge opp et slagkraftig lag for framtida. En klubb som FFK må tenke langsiktig på framtida, vi kan ikke bli en toppklubb over nattan. Jeg personlig må si jeg gleder meg til å følge fortsettelsen på den jobben trenerapparatet har lagt ned og jeg tror klubben går gode år i møte, både sportslig på kort sikt og utviklingsmessig på lengre sikt.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f