Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 nov 07, 11:45
Opprinnelig postet av Lemmy

Hvis man ser på hvor flaks vi hadde i kampene mot Rosenborg, Brann og Vålerenga før pausen kan vi sette på 7 poeng mindre i vårsesongen. Og hvis man ser hvor uflaks vi hadde mot bla. Lyn og Lillestrøm kunne vi hatt 4 poeng mer.

Disse tallene du kommer opp med, sier ikke en dritt. For måten vi har tapt kamper på i høstsesongen(unntatt mot Vålerenga og 2.omgang mot Brann, pluss Start og Odd) har vært helt annerledes enn på høsten og egentlig de tidligere sesonger også. Dette er mye pga. Kasey Wehrman. Vi har med ham en helt annen dimensjon på midtbanen!

Kan ikke skjønne din kritikk av trener Grönhagen heller. Han har ikke deltatt i "hylekoret" mot dommere, fasiliteter, baner, motstpillere og andre trenere, og virker klok i media. I tillegg syns jeg han har tatt sjanser, som ofte har lønnet seg. Pluss for det!

Poengmessig hadde jeg håpet på 6-9 poeng mer denne sesongen, og det tror jeg vi kunne klart. Men ellers har dette vært en bra sesong så langt, som jeg tror blir enda bedre neste år.

For det første: vi tok 5 poeng fra VIF, Brann og RBK i vårsesongen Hvordan kan vi da "sette 7 poeng mindre" i vårsesongen? 

Ellers så har du rett i at Grønhagen fremstår som proffesjonell i media, og det er jo et pluss, men det er viktigere å oppnå resultater på fotballbanen. Det har Grønhagen ikke gjort i den grad vi kan sammenligne med tidligere sesonger. Laget har blitt styrket, ihverfall på papiret, men resultatene har til en viss grad ut.eblitt. Laget er uhyre ujevnt og går fra topp prestasjoner til det helt elendige, akkurat som i tidligere sesonger. Intet nytt med andre ord... Sesongen er over, så å si at årets sesong har vært bra "så langt" er i beste fall en meget optimistisk annalyse med svært positive briller. I verste fall er det en fullstendig  mangel på perspektiver og kunnskap om fotball.Å ha håp om å ta 6-9 poeng mer er jo noe du deler med de fleste, men spørsmålet er jo da; hvorfor tok vi ikke de poengene? Mitt svar: Vi har ikke på noen måte tatt steget opp til å bli et stabilt tippeliga-lag. Her må det skje ting neste sesong, ellers er kanskje ikke Grønhagen og hans team de rette for FFK?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f